Under Construction...

If something is hard for you to do, doesen`t mean its impossible

Friday, May 26, 2006

På nett..

Kristin før hun fikk blogg:

Utrolig men sant... Kristin Wennesland har fått seg blogg!!Jeg tipper Ivar kommer til å falle av stolen når han får vite dette, og min kjære søster kommer til å tro at jeg lyver.

Etter uttalelser som; "du er mindre mobil tilgjengelig enn bestemora mi, og hun har ikke mobiltelefon en gang" (sitat Ivar), "Du svarer ALDRI på meldinger" (sitat Klara, Else Linn, Marianne, og en del andre), "Tar du aldri telefonen?!" (sitat mor) og " Du er den minst tekninske personen jeg kjenner" (sitat Klara) så har jeg da endelig kommet et steg på veien mot " å følge med i tiden og forvente effektivitet". Jeg har skjønt at skal jeg greie å holde på mine fjerne og nære venner, og ikke minst holde på "interessant og hot" stempelet, må jeg ihvertfall prøve å være litt på nett. Så nå kan de som ikke får tak i meg på telefon ha en liten mulighet til å holde seg oppdatert på hva som skjer i mitt interessante liv via bloggen.

..tar et lite forbehold om at jeg kanskje kommer til å gå lei av å legge ut saker på bloggen...viktig og ikke skru opp forventningen for mye!
Sannheten er jo den at jeg blir irritert og sur bare jeg går inn på data salen på skolen. Med en gang jeg logger meg inn på datan raser tusen tanker igjennom hodet mitt om hva jeg heller vill ha brukt tiden min til:vært på ski,gått på tur, jogga ,vært med venner, gjort ferdig noen eksamensoppgaver-sånn at jeg kan gå tidligere hjem og gjøre noe av de førstnevnte tingene. Kort sagt: jeg blir rastløs av å sitte foran en data!

Jada jada!Jeg vet at alle andre klarer det helt utmerket,mange synes tom at det er fantastisk gøy å sitte foran en data i timesvis, sånn som alle siviløkonom vennene mine som utdanner seg til å sitte foran en data skjerm. Og joda, det har falt meg inn at det kanskje er jeg som er litt unormal. Kan være en gen feil? Hvem vet, det er utrolig mye som er genetisk betingetfor tiden! Kanskje jeg er første tilfell av anti data og mobil syndromet? Skal vurdere og gen teste meg sånn at hvis det er tilfellet kan unngå å videeførede genene...

Uansett: Velkommen til Kristin`s Blogg!
-skal sies at jeg har fått litt hjelptil å komme igang..


Kristin etter...

5 Comments:

  • At 5:11 PM, Blogger Klara Jensen said…

    Gratulera Kristin! Føle for å ta litt av æren, og ikkje minst med tanke på den generelle teknologiske påvirkningen eg har hatt på deg iløpet av da sista året! Da e jo som kjent møkje enklare å konstruera nåke fra grunnen av for å få akkurat den formen ein vil, og på ditta feltet e du bare da perfekta utgangspunktet... Og med tanke på at du flytte inn te høsten så trur eg dine over normalt 17.mai-glade sørlandsvenne komme te å få sjokk om ca. 1 års tid når den nye super-Wennis komme heim te nasjonaldagen med Ipoden på full guffe og 17.mai-ruto på GPS...

     
  • At 6:16 PM, Blogger kire snah said…

    he he.... Velkommen til web-universet. 17. mai ruta på GPS...(God ide Klara, men ikke mobb 17.maiiveren vår. Vi får ikke mere moro enn vi lager sjøl!!).
    Men altså, flott at du er på nett. Jeg syntes du er så veldig god på å svare på telefoner og meldinger. Eller kanskje jeg er dårlig til å ta kontakt?? Skjønner at du ikke gidder å ta hver tlf fra ivar. Han driver jo å ringer hele tiden etter som jeg har skjønt... HNS

     
  • At 10:24 AM, Blogger Wennis said…

    Takk takk begge to!
    Klara: tar d som et kompliment at du ser data potensiale i meg, men du får meg nok aldri til å bli like geekete som deg=) Det blir spennende å de hvem som har mest påvirkning på hvem...
    Hans Erik: Takk for støtten! Prøver å forklare Klara hvor fantastisk gøy vi har det i Kristiansand, men hun tror det ikke helt, hun skal derfor komme på ekskursjon en uke i sommer. Da må du hjelpe meg å vise henne "himmelen på jord"... Hva/hvem er kire snah??

     
  • At 11:09 PM, Blogger Klara Jensen said…

    "Vi får ikke mere moro enn vi lager sjøl!!!" sitat kire snah... Understreke påstanden min om at Kr.Sand ikkje har nåke anna å by på enn tiltak av eget initiativ... Ska sant nok seiast at dinna påstanden meldte seg først etter at Kristin hadde fortalt om 17.mai-feiringa i mitt nærvær ca.15 gonga...:)

    Kristin, fant definisjon på ka ein "geek" e. Kass av disse syns du passe best på meg?

    1. a. A person regarded as foolish, inept, or clumsy.
    1. b. A person who is single-minded or accomplished in scientific or technical pursuits but is felt to be socially inept.
    2. A carnival performer whose show consists of bizarre acts, such as biting the head off a live chicken.

     
  • At 11:09 PM, Blogger Klara Jensen said…

    "Vi får ikke mere moro enn vi lager sjøl!!!" sitat kire snah... Understreke påstanden min om at Kr.Sand ikkje har nåke anna å by på enn tiltak av eget initiativ... Ska sant nok seiast at dinna påstanden meldte seg først etter at Kristin hadde fortalt om 17.mai-feiringa i mitt nærvær ca.15 gonga...:)

    Kristin, fant definisjon på ka ein "geek" e. Kass av disse syns du passe best på meg?

    1. a. A person regarded as foolish, inept, or clumsy.
    1. b. A person who is single-minded or accomplished in scientific or technical pursuits but is felt to be socially inept.
    2. A carnival performer whose show consists of bizarre acts, such as biting the head off a live chicken.

     

Post a Comment

<< Home