Under Construction...

If something is hard for you to do, doesen`t mean its impossible

Friday, May 26, 2006

Stud. med

I dag har dagen min gått med til å kikke ned i halsen, kikke inn i nesa, kikke opp i nesa, kikke inn i ører.. det medfører en del brekninger for den personen jeg gjør dette på. Etter jeg var ferdig med det har leg lest om alt det jeg på denne måten egentlig er i stand til å se..men selvfølgelig ikke så. Til opplysning kan jeg fortelle at det er begrenset gøy å kikke inn i nesa på folk, spesielt når det er fint vær ute og jeg heller kunne ha vært å klatra. Men, men noen må holde Norge i gang!

5 Comments:

  • At 2:20 PM, Blogger Klara Jensen said…

    Kristin, hvilket årstall har du lagt deg inn med siden du står oppført som 25 år i profilen??! :) Prøve du å snike deg unna 1 år her eller?

     
  • At 4:10 PM, Blogger Tor Gunnar said…

    FANTASTISK!!!

    VELKOMMEN TIL BLOGGUNIVERSET!!!

    Når du ser i nesa på folk: forteller du de da at de har buser i nesa og sånn?

    Kommenterer du størrelsen på drøvelen og sånn også?

     
  • At 9:25 PM, Blogger Wennis said…

    Takk, takk Tor Gunnar. Helt ubeskrivelig å være på nett... Apropos øre-nese hals undersøkelse så går det stadig fremover. Ingen brekningsrefleks i dag, har blitt litt stødigere på hånden(dvs at jeg ikke stapper drøvelen langt bak i ganen for å greie å kikke ned på stemmebåndene) Så neste gang du kommer marianne kan jeg gjøre det på deg=)
    Tor Gunnar: Ja vi kommentere både drøvvel og snørr, nen bare så lenge det er med studenter som er "pasienter". Da blir egentlig alt kommentert-blir til tider (litt for) godt kroppslig kjent på dette studiet...så det det meste av kommentarer er lov. Prøver å forholde meg politisk korrekt til ordentlige pasienter=) Ikke så gøy å høre at man har usedvanlig mye snørr i nesa

     
  • At 1:12 AM, Blogger Erlend said…

    Grattis med blogg. Høres veldig kjekt ut å vær lege-student egentlig når dåkke herje med medstudenter på den måten. Forresten ser eg du har fått te bildene, ikkje verst..(va det kje det du sleit med?)

     
  • At 9:36 AM, Blogger Wennis said…

    Takk for tillitten, Erlend, men 2/3 av bildene har jeg fått hjelp av Klara til å legge inn.. Det siste har jeg lagt inn selv, men jeg greier ikke legge inn ordenlige bilder (les: foto) henta fra min egen maskin. skal prøve igjen nå. Øvelse gjør mester heter det jo så fint=)

     

Post a Comment

<< Home