Under Construction...

If something is hard for you to do, doesen`t mean its impossible

Friday, May 26, 2006

Stud. med

I dag har dagen min gått med til å kikke ned i halsen, kikke inn i nesa, kikke opp i nesa, kikke inn i ører.. det medfører en del brekninger for den personen jeg gjør dette på. Etter jeg var ferdig med det har leg lest om alt det jeg på denne måten egentlig er i stand til å se..men selvfølgelig ikke så. Til opplysning kan jeg fortelle at det er begrenset gøy å kikke inn i nesa på folk, spesielt når det er fint vær ute og jeg heller kunne ha vært å klatra. Men, men noen må holde Norge i gang!

9 Comments:

  • At 10:55 PM, Blogger Ivar's blog said…

    Gratulerer Kristin. Jeg fikk meldingen din i dag om du har blitt blogger. Dette er mildt sagt sjokkerende; men på en høyst positiv måte. Jeg gleder meg med deg over dinn inntreden i bloggernes verden.

    Jeg skulle gjerne svart deg tilbake med en gang da jeg fikk melding. Du trodde kanskje jeg tok hevn, men jeg var bare tom på kontantkortet. Her lever jeg på randen av økonomisk ruin, så det skal bli fint å komme hjem en tur i juli.

    Jeg synes du er modig. Blogging involverer ansvar. Men jeg skal kanskje ikke være den første til å snakke om krav om hyppige oppdateringer, siden jeg selv ikke har gjort noe siden februar. Ellers er illustrasjonene dine fine. Legg ut mer bilder heller da. Må jo se hvordan KRIK-miljøet har det. Nye drikkeflasker, eller nye sykler kanskje? Jeg er bare misunnelig. Jeg ble aldri noen ekte KRIK'er.

    Gleder meg stort til å henge med deg igjen i sommer. Håper det blir noen få dager ihvertfall før du drar på leir eller noe :) Inviter single venninner fra Bergen på besøk da. Mamma er bekymret. Hun tror jeg er for sjenert overfor jentene. Du da? Noen turglade karer med sans for ei god nistepakke og spikking å se?

    Uansett. Alltid stas å henge med deg. Gleder meg som en unge til sommeren igjen.

    Ivar

     
  • At 10:55 PM, Blogger Ivar's blog said…

    Gratulerer Kristin. Jeg fikk meldingen din i dag om du har blitt blogger. Dette er mildt sagt sjokkerende; men på en høyst positiv måte. Jeg gleder meg med deg over dinn inntreden i bloggernes verden.

    Jeg skulle gjerne svart deg tilbake med en gang da jeg fikk melding. Du trodde kanskje jeg tok hevn, men jeg var bare tom på kontantkortet. Her lever jeg på randen av økonomisk ruin, så det skal bli fint å komme hjem en tur i juli.

    Jeg synes du er modig. Blogging involverer ansvar. Men jeg skal kanskje ikke være den første til å snakke om krav om hyppige oppdateringer, siden jeg selv ikke har gjort noe siden februar. Ellers er illustrasjonene dine fine. Legg ut mer bilder heller da. Må jo se hvordan KRIK-miljøet har det. Nye drikkeflasker, eller nye sykler kanskje? Jeg er bare misunnelig. Jeg ble aldri noen ekte KRIK'er.

    Gleder meg stort til å henge med deg igjen i sommer. Håper det blir noen få dager ihvertfall før du drar på leir eller noe :) Inviter single venninner fra Bergen på besøk da. Mamma er bekymret. Hun tror jeg er for sjenert overfor jentene. Du da? Noen turglade karer med sans for ei god nistepakke og spikking å se?

    Uansett. Alltid stas å henge med deg. Gleder meg som en unge til sommeren igjen.

    Ivar

     
  • At 2:20 PM, Blogger kl@ra said…

    Kristin, hvilket årstall har du lagt deg inn med siden du står oppført som 25 år i profilen??! :) Prøve du å snike deg unna 1 år her eller?

     
  • At 4:10 PM, Blogger Tor Gunnar said…

    FANTASTISK!!!

    VELKOMMEN TIL BLOGGUNIVERSET!!!

    Når du ser i nesa på folk: forteller du de da at de har buser i nesa og sånn?

    Kommenterer du størrelsen på drøvelen og sånn også?

     
  • At 6:14 PM, Blogger Marianne said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 6:15 PM, Blogger Marianne said…

    Får pasientene dine brekninger når du kikker dem opp i nesa og i ørene? Kanskje du brude vurdere om du går litt vel langt med ispinnen...og om det å nå brekningsrefleksen virkelig er et mål i seg selv :) Er jo sikkert litt krydder i hverdagen å fremprovosere disse brekningene, men "vær nu grei!" :)

     
  • At 9:25 PM, Blogger Wennis said…

    Takk, takk Tor Gunnar. Helt ubeskrivelig å være på nett... Apropos øre-nese hals undersøkelse så går det stadig fremover. Ingen brekningsrefleks i dag, har blitt litt stødigere på hånden(dvs at jeg ikke stapper drøvelen langt bak i ganen for å greie å kikke ned på stemmebåndene) Så neste gang du kommer marianne kan jeg gjøre det på deg=)
    Tor Gunnar: Ja vi kommentere både drøvvel og snørr, nen bare så lenge det er med studenter som er "pasienter". Da blir egentlig alt kommentert-blir til tider (litt for) godt kroppslig kjent på dette studiet...så det det meste av kommentarer er lov. Prøver å forholde meg politisk korrekt til ordentlige pasienter=) Ikke så gøy å høre at man har usedvanlig mye snørr i nesa

     
  • At 1:12 AM, Blogger FixYou said…

    Grattis med blogg. Høres veldig kjekt ut å vær lege-student egentlig når dåkke herje med medstudenter på den måten. Forresten ser eg du har fått te bildene, ikkje verst..(va det kje det du sleit med?)

     
  • At 9:36 AM, Blogger Wennis said…

    Takk for tillitten, Erlend, men 2/3 av bildene har jeg fått hjelp av Klara til å legge inn.. Det siste har jeg lagt inn selv, men jeg greier ikke legge inn ordenlige bilder (les: foto) henta fra min egen maskin. skal prøve igjen nå. Øvelse gjør mester heter det jo så fint=)

     

Post a Comment

<< Home