Under Construction...

If something is hard for you to do, doesen`t mean its impossible

Thursday, March 22, 2007

Blogg Sisten

Jeg har blitt "dobbelt-tikket" i blogg-sisten (eller blogg-tikken om du vil). Det står ingenting om hva som skjer da i reglene, så jeg går ut i fra at jeg følger de samme reglene som de som bare er tikket en gang:

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon."

6 rare ting ved meg:
1. Jeg liker egentlig ikke kokte poteter.
2. Jeg synes (fremdeles) det er veldig gøy å leke-slåss. Burde vel egentlig ha vokst fra den aktiviteten, men har fortsatt slåsskamper med min lillebror hver gang vi møtes. Det må vel nevnes at det var litt gøyere da vi var yngre - for da pleide jeg å vinne..
3. Lange joggeturer er en av de tingene jeg liker best å gjøre når jeg skal slappe av.
4. Jeg snakker før jeg tenker. Ok; vet dette er ganske vanlig, men jeg gjør det altfor mye. Dette har blant annet ført til at jeg blir mobbet på stuidet for kommentarer som " Visste dere at tarmen er 7km lang?", og har nok og ført til at jeg har rykte på meg for å være "veldig frekk til å være jente".
5. Jeg har telefon skrekk. Jeg kan for eksempel utsette i ukesvis og ringe til likningskontoret for spør om nytt skattekort. Denne skrekken er så utbredt at den også har fått konsekvenser for mitt forhold til internett. Jeg har generell angst for å bestille biletter på internett, shoppe på nettet og svare på mailer.
6. Noen ganger er jeg så lykkelig at jeg ikke klarer å stå/ligge stille. Jeg bare må hoppe, sprelle eller løpe et par skritt. Dette fenomenet forekommer bare når jeg er alene, som når jeg går tur alene eller når jeg har lagt meg om kvelden.

Ok; jeg tikker: Lise, Else-Linn, Thomas, Marie, Eivind og Hildegunn

4 Comments:

  • At 8:34 PM, Blogger Klara Jensen said…

    Nei!!!! Kristin!!! For da førsta sku eg òg skriva jogging, for da andra sku eg tikka Lise!! Sånn går da når eg e altfor treig... Men eg kan skriva jogging likavel, for i motsetning te deg så e da kje min form for å slappa av...:)

     
  • At 10:29 AM, Blogger Kari Kari said…

    Hei
    klar for henging ja!hvor tid stikker du hjem til påske?
    blir her jeg. Skal skrive, skrive, skrive.. Bare 6 uker igjen! men satser på noen dagsturer hvis det er snøda:) nettopp sagt hadet til AM og marte.litt trist

     
  • At 8:17 AM, Blogger Tarjei said…

    nå må du snart opptatera.
    Jammen drit lenge siden du he gjort da

     
  • At 5:15 PM, Blogger Tarjei said…

    åååå kom igjen, ikkje bare bruk tiå på møkka facebook no.

    Argh

     

Post a Comment

<< Home