Under Construction...

If something is hard for you to do, doesen`t mean its impossible

Monday, August 20, 2007

The Last Queen of Scotland

Det var vel ikke akkurat det den filmen het, men jeg har ikke sett den, så bruker det som unnskyldning. Jeg ankom Uganda i går, og som ellers blir jeg straks mer mobil og data aktiv med en gang jeg er langt hjemmenfra og savner alt og alle. Jeg skal ikke være livlegen til Ugandas president (heldigvis!), men de neste 6 ukene skal jeg traske rundt på Mulago Hospital og lære mest mulig om barnesykdommer, gynekologi, fødselshjelp og psykiatri. Artig=)

De neste 6 ukene skal jeg og bo sammen med 8 andre fra kullet mitt i en leilighet, dele soverom og sloss om å kommer først på do (tar sikkert baare noen dager før alle har diare`), så her er det duket for intriger og konflikter. Vi har tenkt å legge opp filmingen av opphpldet som et Big Brother show, så følg med så skal du få vite hvordan har det i "Big Brother Uganda"!

3 Comments:

  • At 5:57 PM, Blogger Tor Gunnar said…

    Spennende, Kristin! Spennende!
    Jeg håper du får noen herlige uker i Uganda!

    Hold deg nå endelig unna dødsulykker og sånt!... :)

    Kommenteres!

     
  • At 11:31 PM, Blogger Marie i byen said…

    hei Kristin! så var du plutselig i Uganda!! når er hjemreisedatoen? Skulle akkurat til å ringe deg en dag da jeg plutselig fikk melding fra deg om at nå var du blitt ugandianer... så da fikk den telefonen vente på seg noen uker! får håpe du holder bloggen litt oppdatert nå når du er langt hjemmefra. ser det er en stund siden sist... Kos deg videre!

     
  • At 6:14 AM, Blogger Tore Langhelle said…

    veldig hyggelig at du skriver på bloggen min. Føler meg nesten forpliktet ti å gjøre det samme. Uganda? Ska sei. Det må jo ver kjekt å se solå igjen. Forresten så va det ikkje eg som heiste flagget i Kristiansand, men takk for tilliten!

     

Post a Comment

<< Home